Vampire Hunters
Shoot, stack – and slay! Vampire Hunters is a unique FPS that combines the adrenaline-pumping action of classic shooters with the innovative mechanics of the beloved Survivors-likes. Unleash your firepower as you stack up to 14 different weapons and craft absurd, over-the-top builds to mow down legions of vampires, demons, and other supernatural foes. Control unique hunters — each with different abilities - and choose insane-yet-useful upgrades as you survive through the onslaught in this retro-inspired Bullet Heaven FPS. The undead are about to learn the meaning of bullet hell.