I Am Future: Cozy Apocalypse Survival
BUILD THE COZY ROOFTOP BASE OF YOUR DREAMS Starting from scratch on an abandoned rooftop, build, decorate and expand the coziest camp ever! Unlock new buildings and furniture, set up electrical grids, and neatly organize your new life. Relax, build, wander around – the world is literally yours! CUSTOMIZE YOUR CHARACTER Play as Robin or Chris, and customize the protagonist to reflect your unique idea of the last person on Earth! SCAVENGE THE OLD-WORLD RELICS AND CRAFT NEW GADGETS Find ancient artifacts from a bygone era, such as kettles, TVs, or microwaves, take them apart using a satisfying dismantling mechanic, and gather resources for your next crafting project! HIRE A TEAM OF CUTE ROBOT-MINIONS Automate chores around the camp with the help of cute robots! Build a team of robot-minions, give them commands, and let them chill in a charging bath! EXPLORE A MYSTERIOS WORLD Send out scouting drones on expeditions across the sunken megapolis. Discover new locations, bring something valuable back to the base, and, step by step, uncover the mystery behind the end of the world. MAKE NEW WONDERFUL FRIENDS The fact you’re the last human on Earth does not mean you can’t still make new friends! Meet quirky robot inhabitants of this new world, like Earl the Fridge or Bombshell Barbara, and grow your bond with them. PROTECT YOUR BASE FROM THE PESKY PESTS Your camp needs love and protection. Keep pesky mutant pests from destroying the crops or the electrical grid!