Clean Up Earth
A relaxing co-op restoration game where you vacuum waste, rebuild ecosystems, and watch nature return in real time. Play solo, with friends, or in online multiplayer sessions with up to 25 players. Community gameplay can help support real environmental initiatives with no extra spending required. Satisfying Cleaning, Visible Transformation Use your modular Terra Cleaner to vacuum waste, recycle materials, and rebuild damaged structures. Every action creates immediate change: plants grow back, wildlife returns, and polluted environments come back to life. Relaxing, rewarding, and deeply satisfying. Solo, Co-op or Community Multiplayer Play alone, invite close friends (up to 8), or join larger shared cleanup zones (up to 25+ players) when you choose. Clean Up Earth always respects your comfort level while allowing you to scale up and feel the impact of positive collective action. Gameplay with Real-World Impact Select a partner organization to represent in-game. Cleaning activities build support for your cause. During large online sessions, community progress can trigger real micro-donations to environmental initiatives working on the ground. No extra purchases. Just play. Beneath the Waste, Stories Await Beneath the waste lie ancient artifacts and forgotten echoes of past civilizations. As you clean each area, these relics and playful quantum memories are revealed. From Area 51 to the Bermuda Triangle and beyond, each map hides secrets waiting to be uncovered. Clean Up Earth is more than a cleaning game. It’s an exploration experience. Hidden structures, mysterious remnants, and environmental clues turn every restoration into a discovery. Massive Maps Made for Community Play Designed for large online multiplayer sessions, these expansive maps transform cleanup into a shared community adventure. Massive waste zones and reconstruction projects become coordinated efforts, where players meet, collaborate, discover hidden secrets, and celebrate collective progress together. What feels overwhelming alone turns into joyful cooperation when 25 players unite around the same goal.