Tavern Manager Simulator
Tavern Manager Simulator is an exciting process of rebuilding, expanding and improving a tavern. Take different approaches to running an establishment and meet the challenges of the outside world to create your own unique story. Restore the Tavern Renovate your workspace, buy resources and start serving your customers to earn money for further upgrades and improvements to your place. Cook Delicious Dishes Pour beer into large mugs. Throw vegetables into a cauldron, chop and tenderize meat. The more time you spend cooking, the more skillful your dishes will become. Better skills - more tips! Serve your customers Fast and quality customer service is the key to your Tavern's prosperity. All customers expect their table to be filled with mugs of beer and appetizers at once, as if by magic. Become a famous Tavern Master Order beer and cooking resources in time. Maintain a fire in the work stations. Control the quality of food and drink. Purchase tavern improvements that will make the work more efficient. And the fame of your tavern will spread throughout the kingdom!