One Lonely Outpost
You're the first pioneer to hit the surface of a barren, alien world - a desolate expanse as far as the eye can see. Your job is simple: Take your Space-RV, power up your multipurpose tech gauntlet, and use whatever seeds found in the cargo to start a new life on this world. Over time, you'll make the planet life-sustaining for yourself and dozens of future colonists. But until then, it's going to be one lonely outpost...