Emily Wants To Play
It’s 11pm, and you are at the last house on your route. The lights are on, and the front door is opened. But, the windows are all boarded up and the grass is overgrown. It seems like a strange place to deliver a pizza, but at least, it looks like someone is home. You run to the front door since it’s storming pretty bad. “Hello!? Your pizza's here!" You announce. No one answers. There's an eerie silence. You are getting soaked from the rain, so you hesitantly step inside the door and look around. The front door suddenly closes behind you. You just wanted to finish this last delivery and head home for the night. Now you must figure out how to get out of this stupid creepy house. Freely roam the house and try to figure out what is going on. Three dolls and a strange girl named Emily will also start roaming the house as the hours toll by. Stay away from them, but if you do end up in a room with one, figure out how to stay alive. This may be your last pizza delivery.