Space Engineers
Pre-order now to unlock 3 premium skins, get the game four days earlier before release and get priority access to the closed beta in March 2020. Digital pre-order bonus skins: - Veteran Mark II - NextGen - Aviator Space Engineers is a sandbox game about engineering, construction, exploration and survival in space and on planets. Players build space ships, space stations, planetary outposts of various sizes and uses, pilot ships and travel through space to explore planets and gather resources to survive.