Sniper Ghost Warrior Contracts Pre-Order
Pre-order now to receive two exclusive in-game weapons and skin for day one use. Experience pure sniping gameplay across the harsh terrain of Siberia in a brand new contracts-based system, encouraging strategic thinking within engaging, redeployable missions.