Forza Horizon 5 Premium Edition
Your Ultimate Horizon Adventure awaits! Explore the vibrant and ever-evolving open world landscapes of Mexico with limitless, fun driving action in hundreds of the world’s greatest cars. The Premium Edition includes the all-new expansion Forza Horizon 5 Rally Adventure, Forza Horizon 5: Hot Wheels, VIP, Car Pass and the Welcome Pack.