KlabaterStrategy
BEGIN WITH PASSION FOR MOONSHINE We love moonshin’. There ain’t nothin’ better than good booze. In Appalachia, we know it well. We’ve got moonshine in our blood - in the case of some old-timers, maybe even literally. We love to talk about likker, make it, drink it all day long - and we love to share it too! How 'bout that, my gaming friend? GET THE KNOW-HOW AND CRAFT FINE LIKKERS What’s your alcohol of choice? Do you maybe know how to make it? The process is a complex one, but with our know-how, we can shed some light on it, if you’d like; a little bit of moonlight - moonshine! - to guide you through the processes of fermentation, distillation, and bottling. RUN YOUR BASE SMART... AND BE DISCREET Makin’ booze is pure fun, but if you’re makin’ money too - now that’s the way to live. However, for that, you need to be smart, manage your base right, and not piss off the boys in blue... We tried to capture the life of a moonshiner as realistically as possible. You’ll be managing workers who’ll be crafting and maintaining your equipment, you’ll be buying ingredients, unlocking technologies, planning deliveries and finances, making sure you remain as discreet as possible - and deciding whom to trust and with whom to work. That’s how Moonshine Inc. came to be. Made for moonshiners, amateurs, dreamers, and newbies. Sit down, launch the game, enjoy crafting and running your business, and relax… after all, ain't nothin’ illegal ‘til you get caught! Cultist Simulator is a game of apocalypse and yearning. Play as a seeker after unholy mysteries, in a 1920s-themed setting of hidden gods and secret histories. Perhaps you're looking for knowledge, or power, or beauty, or revenge. Perhaps you just want the colours beneath the skin of the world. In this roguelike narrative card game, what you find may transform you forever. Every choice you make, from moment to moment, doesn't just advance the narrative - it also shapes it. Become a scholar of the unseen arts. Search your dreams for sanity-twisting rituals. Craft tools and summon spirits. Indoctrinate innocents. Seize your place as the herald of a new age. Cultist Simulator: Anthology includes the base game and all DLCs - The DANCER, The PRIEST, The GHOUL and the EXILE - with new legacies, mechanics, characters, cities and endings.