KlabaterStrategy
Terraformers is an expansive turn-based colony builder and resource management game with roguelike elements. Explore the Red Planet, develop spectacular cities, spread life and terraform the planet with ambitious projects. Features: - Send your leaders to mysterious locations and uncover rich resource depots, giant crystal caves and stunning natural wonders. - Found new cities on craters and in lava Tubes. Make them thrive and meet your population's rising demands. - As the planet is procedurally generated, every new playthrough will be unique. - Choose the best buildings from a selection of randomly proposed projects at the start of every year. - Plan your city layout efficiently and find strong synergies between buildings. - Grow your cities into utopian metropolises or industrial settlements automated by robots. - Restart a volcano, construct giant space mirrors or nuke the poles to geo-engineer the entire planet. - From spreading adaptive bacteria, to planting full-grown forests with bears. Each life form has specific requirements and provides strategic benefits. --- BEGIN WITH PASSION FOR MOONSHINE We love moonshin’. There ain’t nothin’ better than good booze. In Appalachia, we know it well. We’ve got moonshine in our blood - in the case of some old-timers, maybe even literally. We love to talk about likker, make it, drink it all day long - and we love to share it too! How 'bout that, my gaming friend? GET THE KNOW-HOW AND CRAFT FINE LIKKERS What’s your alcohol of choice? Do you maybe know how to make it? The process is a complex one, but with our know-how, we can shed some light on it, if you’d like; a little bit of moonlight - moonshine! - to guide you through the processes of fermentation, distillation, and bottling. RUN YOUR BASE SMART... AND BE DISCREET Makin’ booze is pure fun, but if you’re makin’ money too - now that’s the way to live. However, for that, you need to be smart, manage your base right, and not piss off the boys in blue... We tried to capture the life of a moonshiner as realistically as possible. You’ll be managing workers who’ll be crafting and maintaining your equipment, you’ll be buying ingredients, unlocking technologies, planning deliveries and finances, making sure you remain as discreet as possible - and deciding whom to trust and with whom to work. That’s how Moonshine Inc. came to be. Made for moonshiners, amateurs, dreamers, and newbies. Sit down, launch the game, enjoy crafting and running your business, and relax… after all, ain't nothin’ illegal ‘til you get caught!