Death Howl
Step into the myth-shrouded lands where the hunter Ro begins her journey to bring her son back from the dead. Immerse yourself in the depths of the Spirit World, fractured into 4 realms and scarred with 13 distinct regions. Confront over 30 enemy types and harness the potential of more than 160 cards, forging unique archetypes and a multitude of powerful combinations. A dark journey awaits you, spanning 25+ hours of gameplay, with numerous enthralling side quests and grim boss battles. Master Your Deck-Building Skills Craft over 160 cards and fashion synergistic decks that focus on poison, strength, sacrifice, retaliation, backstabbing, blocking, movement, and more. Discover shamanic totems with unique effects to enhance your deck. Each new element allows you to tailor your tactical style as you prepare for your next deadly encounter. Engage in Grid-Based Combat Face a host of restless spirits - Skulldogs, Crackle Bursts, Woeful Seashrooms and more - in grid-based battles where each move is crucial. Test your wit by fighting unique enemy types, powerful bosses, and mini-bosses, all while taking into account environmental hazards and boons. Grow stronger, adapt your deck, and choose your battles as you explore a vast world filled with dangerous challenges. Journey to the spirit realm In forgotten lands shrouded by myth, Ro - a hunter from a small tribe - is overcome by grief following the death of her beloved son. Guided by voices from another world, she transcends into the realm of spirits, in hopes of bringing him back. Meet strange spirits and help them with quests and challenges that affect your deck – although not all of them may have your best interests at heart. Discover a mysterious world of forgotten lore, where darkness whispers secrets and invites you to unearth buried memories.