KlabaterCard & board
Bio Inc.: Redemption is a complex biomedical simulator in which you make life or death decisions. Create the ultimate illness to infect and torment your victim or play as the head of a medical team and hopefully find a cure to save your patient. Will you be the plague or preserve humanity? Including over 600 actual diseases, viruses, symptoms, diagnostic tests, treatments and other medical conditions, Bio Inc. Redemption is frighteningly realistic. It will captivate you for hours, bringing you into a microscopic world of epic plague proportions! Cultist Simulator is a game of apocalypse and yearning. Play as a seeker after unholy mysteries, in a 1920s-themed setting of hidden gods and secret histories. Perhaps you're looking for knowledge, or power, or beauty, or revenge. Perhaps you just want the colours beneath the skin of the world. In this roguelike narrative card game, what you find may transform you forever. Every choice you make, from moment to moment, doesn't just advance the narrative - it also shapes it. Become a scholar of the unseen arts. Search your dreams for sanity-twisting rituals. Craft tools and summon spirits. Indoctrinate innocents. Seize your place as the herald of a new age. Cultist Simulator: Anthology includes the base game and all DLCs - The DANCER, The PRIEST, The GHOUL and the EXILE - with new legacies, mechanics, characters, cities and endings.