WWE 2K23 Bad Bunny Bundle
This product will no longer be available for purchase as of 11/1/2024. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K23 will be shutdown as of 1/6/2025. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Step back in the ring with international icon Bad Bunny with this new WWE 2K23 Bad Bunny Bundle* featuring a new Bad Bunny playable character based on his Backlash ‘23 appearance in Puerto Rico and more! The Bad Bunny Bundle includes: - WWE 2K23 Standard Edition - Bad Bunny Edition Bonus Pack: Includes Bad Bunny Backlash ’23 playable character, Bad Bunny EVO MyFACTION card, Puerto Rico-themed LWO shirt, Bad Bunny-themed MyFACTION team customizations, 15,000K VC Pack + Bonus 17,500 VC - Bad Bunny Bonus Pack: Includes playable Bad Bunny character and a Bad Bunny Ruby tier MyFACTION card *The WWE 2K23 Bad Bunny Bundle is not available in Belgium.