UFL
UFL — Your Football, Your Victories A free-to-play football video game where everything comes down to skill. Build your dream squad from thousands of real players, each with unique skills, play styles, and team effects. Develop your club, and take it all the way to the top! Play however you want: PvP — challenge players worldwide. PvE — sharpen your tactics against AI. Co-op — take the field with friends locally. In UFL, there’s always a way to push your limits. Progress through the seasonal Team Pass, prove your skills in challenges, join events, and unlock exclusive content. Built for the long run: UFL is a living football world that grows and evolves together with its players. Regular updates add new features, modes, and events, ensuring everything stays as fresh and exciting as the first day you played! UFL is where your great journey begins. Step onto the pitch. This is your time to win.