50000000 CP
CP is the backbone of UFL’s in-game economy. It’s the currency that stays with you throughout your journey, supporting your club’s growth day by day. You rely on it to improve your squad, explore different tactical options on the transfer market, and upgrade player cards. CP is also perfect for everyday actions like purchasing customization items, accessible packs, and other resources that help your team progress. CP is a path of steady progression, where every detail shapes your overall strategy. Use CP to strengthen your club step by step and unlock new opportunities throughout the season.