Pro Fishing Simulator
The next best thing to real fishing! Pro Fishing Simulator is an authentic sport fishing simulation for both beginners and avid anglers. Freely explore the most beautiful fishing spots in the world and reel in the best catches by combining technique and the best official equipment. - Travel across 9 fishing areas based on real places around the world – from Corsica to the Black Forest and Colorado. - Master 6 fishing techniques with different gameplay: fly-fishing, lure fishing, boat fishing... - Catch 79 types of fish with realistic behaviour. - Hundreds of pieces of equipment from official brands to win and combine: Vision, JMC, KastKing, 13 Fishing, Lew’s, Strike King… - Tutorials adapted to all levels, a fish wiki to learn more about each type of fish and over 100 challenges to tackle. - Weekly and seasonal challenges with worldwide rankings.