Formula Legends & Formula E Bundle
Discover the ultimate evolution of open-wheel racing with the Formula Legends: Electric Evolution Bundle, including Formula Legends and the official Formula E: Electric Evolution DLC. Experience high-speed competition in Formula Legends, then step into the future of motorsport with Formula E: Electric Evolution, featuring officially licensed Formula E racing, advanced electric performance, and new racing challenges. This bundle includes both the base game and DLC for the complete Formula Legends experience.