Formula Legends : Tech Power Pack
Push the boundaries of innovation in racing with Formula Legends: Tech Pack DLC. This pack brings three legendary cars, inspired by real-world technological breakthroughs, fully reimagined for the modern Formula Legends experience. Each car captures a moment in motorsport history where creativity and engineering broke all limits. From radical aerodynamics and experimental traction systems to 90s precision, these cars are designed to challenge everything you thought you knew about racing. Included Cars: TramTram Cyclone – A bold 70s design with experimental aerodynamics. Master its unique handling and feel the full power of its innovation. HexaTyre 34 – A multi-wheeled marvel redefining traction and control. Attack corners with impossible grip and enjoy every detail of its mechanical genius. Jorsey BeeSting – Sleek, balanced, and lightning-fast. This 90s classic embodies engineering elegance and racing spirit. Take innovation to the next level. Dominate the track with three of the boldest machines ever introduced in Formula Legends: Tech Pack DLC.