Oplev enorm fart of uovertruffen kreativitet med Train Sim World 4! Opdag den rå følelse af at køre en række ikoniske ruter og toge. Lær at køre en række lokomotiver i Training Center, før du kører på Tysklands skinner. Opbyg selvtillid, før du mestrer hver maskine. Lad dig udfordre af regionale- S-Bahn- og fragttjenester med DB 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 og MRCE BR 185.5 på Dresdens komplekse netværk. STREJF FRIT! Vælg et tog og kør, hvor du vil - Du har kontrol over at drive ruterne, som du vil. Tag et foto og skab minder med PHOTO MODE og GALLERY. Bliv kreativ med den opgraderede SCENARIO PLANNER og LIVERY DESIGNER. Del din indsats med andre spillere med CREATORS CLUB.