Bemærk: For den fulde oplevelse anbefaler vi, at du ejer Train Sim World 4 Compatible: Midland Main Line og Great Western Express, som kan købes separat. Hop om bord på en Class 66-trækkraft, og arbejd i Storbritanniens vanskelige olie- og brændstofindustri. Du får en helt ny moderne variant af TEA Tanker, som er udstyret med VTG-branding, og du bliver udfordret til at transportere utroligt tunge tog gennem hovedlinjer for passagerer. Sørg for at have styr på hjulspinnet, og vær altid et par skridt foran – det er ikke let at standse et projektil på skinner! Gennem et nyt udvalg af scenarier og køreplaner kan du påtage dig arbejdet med at transportere olie og brændstof over både Midland Main Line og Great Western Express-ruterne. Tilføjelsen af problemer med tankbiler i komplekse passagernetværk. Oplev udfordringerne med fragt i Skyhook Games' Cargo Line Vol.1 – Petroleum!