Dovetail GamesSimuleringAndet
Oplev kompleks drift med pendlere og internationale rejsende i et virvar og blandet trafik. Styr moderne trækkraft og udforsk landskabet i Train Sim World 4: Nahverkehr Dresden - Riesa. Toglinjen mellem Dresden og Riesa var en af Tysklands første langdistanceruter. I dag holder linjens vigtighed den i gang. Hurtige tjenester slår den regionale trafik via brugen af hurtige og langsomme linjer, og omegnen af Dresden betjenes af hyppige pendlertjenester. Tag udfordringen op med regionaltog, S-Bahn og fragttjenester med DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 og MRCE BR 185.5.