Train Life: A Railway Simulator
For første gang i et jernbanesimulatorspil er du både lokomotivfører og virksomhedsleder! STYR DIT EGET TOG OG REJS GENNEM EUROPA Bring passagerer eller varer til 10 lande og udforsk landskabet, byerne, skovene og bjergene i Europa fra dit førerhus. Hvert lokomotiv har deres egne unikke egenskaber (kraft, bremsning osv.), som du skal lære at mestre fuldt ud samtidig med, at du holder øje med jernbanesignalerne og er opmærksom på vejrforholdene. BLIV EN ÆGTE JERNBANEENTREPRENØR Ud over at køre tog skal du drive en succesfuld virksomhed. Skab din egen virksomhed; køb og vedligehold tog, ansæt konduktører og giv dem nye kontrakter, udforsk nye ruter og optimer dine passager- og fragtaktiviteter. Træf de rigtige valg for at tjene penge og ekspandere din virksomhed! HOVEDINDHOLD Kør virkelighedsnære, reproducerede ikoniske tog, såsom ICE 3, ICE 4 og NEWAG Griffin Opbyg og tilpas dine egne tog, fra designet på ydersiden til interiøret i førerhuset Led din virksomhed: ansæt konduktører, vælg kontrakter, opbyg dit netværk og vedligehold dine lokomotiver for at forhindre nedbrud og nødreparationer Tilbagelæg 10.000 kilometer på skinnerne, gennem byerne og landskabet i Østeuropa, Vesteuropa og Alperne Besøg et stort udvalg af virkelighedstro togstationer, såsom Berlins hovedbanegård og Zürichs hovedbanegård Overhold jernbanesignalerne og vær beredt på sporskifte, tilpasning af hastighed, bremselængde, ankomst til stationer samt åbning og lukning af døre Håndter uventede situationer, såsom nedfaldne træer på ruten og sne eller andre toge på skinnerne Tilpas kørslen efter vejrforholdene og tidspunktet på dagen for at forhindre ulykker under kraftige regnskyl og snestorme, både om dagen og om natten!