Train Life - Supporter Pack
TRAIN LIFE: A RAILWAY SIMULATOR Supporter Pack giver dig adgang til to elementer, du kan bruge til at dekorere konduktørens kabine: - Dobry Smoke, der hylder statuen af en drage, som har beskyttet den gamle polske hovedstad i århundreder - En trolje, uden tvivl den mest effektive form for jernbanetransport, der nogensinde er opfundet En DLC til alle spillere, der ønsker at støtte spillet og vores hold!