Docked - Deluxe Edition
Deluxe Edition indeholder grundspillet plus udvidelsespakken "New Horizons", der låser op for DLC 1, med en magnetgriber, og DLC 2, som udkommer i sommeren 2026 med en gaffeltruck. Begge byder på en ekstra milepæl, en række nye opgaver og adskillige infrastrukturopgraderinger til at udvide din virksomhed. Spillere vil også modtage et eksklusivt køretøj, Premium-versionen af Terminal Tractor: med et moderniseret design, en unik, flerfarvet lakering med et stilfuldt mønster og brugerdefinerede ind- og udstigningsanimationer. Denne opgraderede slider er bygget til at skille sig ud. Dens dieselmotor med trykladning (7,15 L, 230 hk) giver hurtigere acceleration og forbedret opbremsning for en mere jævn og kraftfuld arbejdsgang. En havnearbejder bliver aldrig færdig med sit arbejde. Som ledende operatør er det din opgave at arbejde med den daglige drift og konstant udvide din fars havn efter en ødelæggende orkan. Når skibene lægger til kaj, skal du læsse deres tunge last af. Når lastbilerne ankommer, skal du sende vigtige materialer og medicin af sted til dem, der virkelig har brug for det. Vær på forkant med reparationer, og vedligehold omfattende udstyr, så din drift kan vokse – gør din havn til noget særligt.