Docked - New Horizons Pack
Tag din Docked-oplevelse videre med "New Horizons"-pakken! Få adgang til DLC 1 og DLC 2, der ankommer i sommeren 2026, som indeholder nye maskiner, yderligere milepæle – hver med en række nye jobs, og adskillige infrastrukturopgraderinger til at udvide din virksomhed. Pakken giver også øjeblikkelig adgang til Premium-terminaltraktoren på dag 1.