Docked - Contraband
Port Wake er kun et skridt fra at opnå status som international havn, men en smuglerskandale truer det hele. Genopret havnens omdømme i det sidste DLC ved at mestre den nye gaffeltruck, inspicere lasten med en røntgenscanner og afsløre ulovlige varer, inden de forlader havnen. Tag 12 nye opgaver og 1 historiemission på dine skuldre, og bevis, at Port Wake er klar til at slutte sig til verdens travleste havne.