Docked - Deep Waters
Port Wake er lige ved at opnå status som international havn, da en stor skibsulykke forstyrrer havnens drift. Opgrader dine færdigheder med Deep Waters DLC, brug MHC-kranen, reachstackeren, STS-kranen, RMG-kranen og straddle carrieren med magnetisk gribefastgørelse for at løse nye udfordringer. Gå i gang med 12 nye opgaver og 1 mission, og opgrader din infrastruktur for at udvide din virksomhed.