Truck Driver: The Dutch Connection
Sæt dig ind i førerhuset og kør ud på de europæiske veje i Truck Driver: The Dutch Connection! Spillet foregår i en fiktiv verden inspireret af Hollands ikoniske skønhed og præsenterer en ny æra inden for lastbilkørsel, hvor AI-transportører arbejder side om side med menneskelige chauffører, og lastbilbranchen blomstrer. Gamle venner vender tilbage, nye alliancer dannes, og hver eneste rejse kræver hjerte, dygtighed og tilpasningsevner. Følg den fælles rejse for Lucas, en nybegynder, der er ivrig efter at bevise sit værd, og Felix, en veteran med over 30 år bag rattet. Sammen navigerer de gennem travle tidsplaner, tunge laster og personlige udfordringer og danner et far-søn-bånd i denne næste udvikling af Truck Driver-serien.