Super Dungeon Bros
Drag ud på en mission fra rockguderne sammen med heavy metal-heltene Axl, Lars, Freddie og Ozzie i Super Dungeon Bros, et hæsblæsende, action-fokuseret fangekælder-tæskespil med rock-tema! Spil alene eller med op til fire venner på sofaen eller online, mens I plyndrer de dybeste fangekældre i Rökheim i jeres jagt på enorme skatte, horder af onde udøde og legender om sagnomspundne rockstjerner! Brug brutale våben til at smadre alt, eller udnyt de dødbringende hovedbrud og gyselige fælder, som hugger og hakker i både ven og fjende. Kast dine venner op på fjerne afsatser og fælde-udløsere, kast dine kammerater efter angribende styrker, eller slip jeres holdarbejde løs i det ultimative bro-op-angreb! Og hvis I virkelig vil have en udfordring, så sæt jeres heavy metal på prøve mod en daglig, dødbringende fangekælder, eller forsøg at mestre de uhyggelige, ugentlige fangekældre, så I kan komme til tops på pointtavlerne. Men husk, at venner kommer før fjender!