Maiden Cops
Red byen fra bander af monsterpiger i klassisk side-scrollende beat 'em up-stil! Maiden City er hjemsted for en hemmelig kriminel organisation ved navn »The Liberators«, der forsøger at kontrollere byen og dens indbyggere gennem vold, frygt og kaos, og det er op til politiet i Maiden City at slå hårdt ned på dem! Arbejd sammen med Priscilla, Nina og Meiga for at udrydde kriminalitet samt genoprette fred og retfærdighed! Maiden Cops er et old-school side-scrolling beat 'em up-spil fyldt med action i arkadestil action og dejlige monsterpiger. Vælg en politikvinde, og gå på gaden mod de lækre bander. Lås op for særlige skins til at tilpasse din figur, hent gimmick-våben, jag highscores med kombinationsbonusser, og håndhæv loven ved hjælp af hver figurs unikke færdigheder. Med pixelgrafik på højeste niveau, glidende animationer og et betagende soundtrack er det hele bare sjov og ballade som du vil blive ved med at komme tilbage til!