Scott Pilgrim EX
Scott Pilgrim er tilbage i et helt nyt tæv løs-eventyr! Toronto, 20XX. Byen er blevet indtaget af 3 rivaliserende bander - VEGANS, ROBOTS og DEMONS. Men hvem står bag denne galskab? Da Scott Pilgrims bandmedlemmer bortføres af mørke kræfter, bliver det starten på et helt nyt eventyr! Scott Pilgrim EX er et action-eventyr-spil, hvor spillerne kan kæmpe som Scott Pilgrim, Ramona Flowers, Matthew Patel, Gideon Graves, Lucas Lee, Roxie Richter og Robot-01 mens de tæver sig gennem Torontos sønderrevne tid og rum. Det kampklare gameplay er drevet af instinkt og improvisation - en hektisk ballet af næver og stil, som belønner strategi, spontanitet og en solid gang hårdtslående kaos. Sammensæt stilfulde kombinationer, eksperimentér med gakkede våben, og udløs overdrevne specialangreb. Figurerne kan blive opgraderet med særlige emblemer, som låser op for nye færdigheder, styrker figurernes statistikker og tildeler specialbonusser. Som spiller kan du udforske en hel by af sammenflettede baner for at møde både velkendte og nye ansigter, gennemføre missioner og finde skjulte områder. Multiplayer - både som co-op, online eller lokalt - lader op til fire spillere deltage i den vilde action og skaber en både sjov og dynamisk oplevelse. 7 spilbare figurer Overtag rollen som syv populære kæmpere — SCOTT PILGRIM, RAMONA FLOWERS, MATTHEW PATEL, GIDEON GRAVES, LUCAS LEE, ROXIE RICHTER og ROBOT-01 — med hver deres unikke kampstil. Et helt nyt eventyr Kast dig ud i episke missioner, og kæmp mod nye fjender og boss-modstandere på tværs af forbundne baner i en ny historie fra seriens skaber, Bryan Lee O’Malley, som vil appellere til både garvede fans og nytilkomne. Vanvittigt, vildt kaos Behersk kreative slagkombinationer, benyt gakkede våben, udnyt dine omgivelser til din fordel, og behersk det utæmmede kaos! Fuld styrke! Brug dine hårdt optjente mønter til at tilpasse din kæmper! Benyt særlige genstande, og opgrader dine statistikker for at sammensætte en unik hovedperson til hver gennemspilning! Ny Anamanaguchi-musik Bandet, som er kendt for deres eksplosive blanding af 8-bit-energi og hypermelodisk rock, vender tilbage til deres rødder med helt ny musik, der er skabt til dette Toronto-udforskende eventyr. Co-op-kaos for 4 spillere Slå dig sammen med op til tre venner enten lokalt eller online ved hjælp af den nemme drop-in-/drop-ud-mekanik. Kæmp alene, eller indtag gaderne sammen.