Shovel Knight Dig
Da Drill Knight og hans ondskabsfulde graverhold smadrer Shovel Knights fredelige lejr og stjæler hans ting, må vores helt gribe sin trofaste sværdskovl og grave sig frem til dem! Mød nye venner og fjender, oplev mærkværdige riger, og klæd dig selv på til at redde et smuldrende rige. I Shovel Knight Dig skal du hoppe, hugge og grave dig igennem en mystisk verden, der hele tiden forandrer sig – i et helt nyt Shovel Knight-eventyr!