Wired Twin-Stick Bundle
Wired Productions er stolte af at præsentere to indieklassikere. Super Dungeon Bros og Tiny Troopers Joint Ops. Oplev Twin Stick-action som aldrig før! Et episk arkade-skydespil i portionsstørrelse, der er fyldt til randen med hæsblæsende minikort med ballade! Kommandér dine småbitte soldater, mens du kæmper mod onde modstandere fra hele verden med utallige våben. Rekruttér særlige lejesoldater som Medics, Machine Gunners og Elite Delta Force, så du kan nedkæmpe fjendens oprørere! Tiny Troopers har mere end syv eksplosive spiltimer med miniature-krig i stort format! Super Dungeon Bros er et fangekælder-kampspil med rock-tema, hvor en gruppe mægtige rock-gutter må rejse gennem fantasy-riget Rökheim og dets djævelske fangekældre for at finde store skatte, nedkæmpe horder af onde udøde og afdække legenderne om de sagnomspundne rockstjerner!