Idol Pack
Få et større arsenal med nye og ødelæggende våben, der er værd at tilbede. Få kontrol over fjenden ved at omslutte dem, fryse dem, kaste forbandelser over dem og bruge hidkaldelser. Ud over de mægtige Idols kan du låse op for otte ekstra stilfulde hjelme og en ny Ultimate.