Sherlock Holmes Chapter One
Inden han blev verdens bedste detektiv, var Sherlock Holmes en genial oprører, der var opsat på at bevise sit værd. Da et gammelt sår tvang ham tilbage til Middelhavskysten, hvor hans mor døde, så det ud at være den perfekte mulighed for at gøre netop det - men under Cordonas pulserende, urbane fernis slog ølivets rytme en mere ildevarslende omniøs beat an. Kriminalitet og korruption, en forvrænget følelse af retfærdighed og moral... Det er blot nogle få snubletæpper i Sherlocks søg efter sandheden. Som Sherlock bliver din arv skrevet af de beslutninger, du træffer i denne åbne verden. Bedrag, vold og deduktion er blot nogle få ressourcer i dit arsenal - din mystiske følgesvend og partner Jon er en anden. Uanset om du vælger råstyrke til at løse problemer eller om du vil være et skridt foran dine fjender ved at bruge din forstand til at finde sårbarheder, bestemmer du selv, hvad hver situation kræver, mens du finpudser dine efterforskningsfærdigheder. Det er tid til at konfrontere din fortid, så du kan blive den legende, du er bestemt til at være. NØGLESØJLER: Manden før (The Man Before): Som en ung, kavalier Sherlock på tærsklen til voksenlivet skal du gøre dig fortjent til dit ry på en måde, som intet spil eller historie har udforsket før. Vi har aldrig set den ungdommelige arrogance og naivitet hos manden før legenden - nu lever du den. Global undersøgelse (Global Investigation): Du ved aldrig, hvor dit næste spor kommer fra. Udforsk og udnyt hele byen i din jagt på sandheden ved hjælp af ledetråde, rygter, forklædninger, etiketter og fastgjorte beviser for at opbygge en solid sag i dit sindpalads. Og bliv nede! (And stay down!): Våben kan måske hjælpe dig i en nødsituation, men der er noget, der taler for stil - og det har du i høj grad. Find fjendens sårbarheder med dine strålende observationsevner, eller udnyt omgivelserne til at nedlægge nogen, mens du holder dine egne hænder rene. En Anden Jon (A Different Jon): Før John Watson var der en anden Jon - din bedste og eneste ven. Men hvem er han egentlig? En Mørkere Tidevand (A Darkening Tide): Den livlige åbne ø Cordona i Middelhavet, der foregik i det 19. århundrede, er alt andet end et paradis. Politisk korruption og kriminalitet er udbredt, mens øens indbyggere holder fast i traditioner og undgår de fremmede, hvilket gør dit job endnu sværere. Sandhed og Løgne (Truth and Lies): Der er to sider af enhver historie, og Cordona-folket har deres egne idéer om sandhed og retfærdighed. Det er op til dig at beslutte, om det vil gøre mere skade end gavn at afdække sandheden - og hvordan det vil forme den mand, du bliver.