Mere end a Joke DLC
Denne DLC indeholder følgende elementer: "Mere end a Joke" Quest Udklædning for nybegyndere Widow's Outfit Kæmp for at overvinde en dristig modstander, der kun målretter mod rige mennesker. Opgaven aktiveres ved aflytning i Grand Saray efter en anden hovedopgave (A Gilded Cage) er afsluttet.