Sherlock Holmes Chapter One - Sæsonpas
Hold din efterforskning i gang med Seæsonpas, der indeholder nye quests: Helgener og syndere ' DLC (tilgængelig på udgivelsesdagen) Mere end en Joke DLC Mycrofts Stolthed DLC 'M for Mysterium DLC (kommer senere)