Detektivpakke
Denne DLC indeholder følgende elementer: Master Sleuths Udklædning Den Bedste Detektivstøj Ukrainian Jon I denne historiedrevne detektivthriller kæmper en ung Sherlock Holmes for at bevise sin værdighed, mens han navigerer rundt på en eksotisk og farlig ø i Middelhavet for at efterforske mysteriet om sin mors død.