Gør klar til den officielle 2025 Supercross-sæson med Monster Energy Supercross 25! Oplev spændingen ved at ræse på nydesignede baner, som genskaber virkelige løb, og konkurrer mod den seneste række af professionelle kørere. Skab din egen vej i en finpudset karriere-spiltype, som byder på intense løb, rivaliseringer og strategiske valg. Med Unreal Engine 5-teknologien kan du glæde dig til en fornyet spiloplevelse med realistisk fysik og dynamisk baneudvikling, som gør hver eneste omgang unik og udfordrende. Behersk løbenes flow med åbne træningsmuligheder, et omfattende leksikon og Neural Technology-kørerassistance. Tilpas din oplevelse med avancerede redigeringsmuligheder, og del dine kreationer på tværs af platforme. Samtidig kan du se frem til komplet crossplay-understøttelse af globale konkurrencer i omfattende multiplayervarianter online uanset platform, lige meget om du foretrækker bare at køre et par afslappede løb eller kæmper om topplaceringen på ranglisterne.