Monster Energy Supercross 25 - 2-Stroke Bikes Pack I
Gør dig klar til at slippe totaktsmotorens rå kraft og fart løs! Hop op og dominér banen i dine respektive klasser med 5 nye motorcykler i 2-Stroke Bikes Pack I: - Yamaha YZ 125 (2024), 250-klasse - Yamaha YZ 250 (2024), 450-klasse - KTM 250 SX (2024), 450-klasse - Kawasaki KX 250 (2007), 450-klasse - Honda CR 250 (2007), 450-klasse Dette DLC er inkluderet i Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.