Monster Energy Supercross 25 - SMX World Championship Playoff 1
Banen fra den første Playoff-runde i SMX World Championship er her! Gør klar til at køre - der venter dig en vild oplevelse og masser af adrenalin på zMAX Dragway ved Charlotte Motor Speedway i Concord, North Carolina (USA)! Dette DLC er inkluderet i Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.