Monster Energy Supercross 25 - Experience Multiplier
Kærligheden til jord og viljen til at køre fortjener mere end blot klapsalver. Hvad med dobbelt så meget XP? Det er præcis, hvad Experience Multiplier gør: Fordobler den score, du får fra missioner og ved slutningen af hvert event, så du altid kan få mest muligt ud af hvert løb ... erfaring. Dette DLC medfølger i Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.