Monster Energy Supercross 25 - Ultimate Gear Pack
Giv din Supercross-oplevelse et stilfuldt touch med Ultimate Gear Pack: Tilpas din motorcykel og dit køreudstyr med enestående genstande, som tilføjer dig attitude og personlighed i alle løb! Denne pakke indeholder: - 1 hjelm - Bell Fasthouse Smoke Bomb - 1 par støvler - Alpinestars Tech 10 - 1 par briller - Fox Main Image Cosmo - 1 dragt - FLY Racing Kinetic - 1 logo - SKDA ROADKILL - kan bruges til alle firetaktsmotorcykler Dette DLC er inkluderet i Monster Energy Supercross 25 - Season Pass.