Monster Energy Supercross 25 - Touchdown Pack
Er du klar til at indtage banen og få jorden til at stå om ørerne på dig med Touchdown Pack? Giv dig og din motorcykel disse unikke farver, og forbered dig på at vinde! Denne pakke indeholder: - 1 hjelm - 1 par støvler - 1 par briller - 1 dragt - 1 logo, der kan anvendes på alle firetaktsmotorcykler Dette DLC er ikke inkluderet i Season Pass.