Crossout — ‘Snappy’ Bundle
Denne pakke inderholder: - Unikt forstærket pansret køretøj ‘Snappy’; - Unik kabine 'Duster'; - Pansret køretøj våben — to LM-54 Streng maskinpistoler. Efter du har købt og vender tilbage til garagen tilbyder spillet dig, at oprette et nyt køretøj automatisk. Du kan også gøre dette senere - åbn menuen rettesnor, vælg køretøjet og tryk på »Indlæs«. For visse dele kan du kun have et sæt af dem på kontoen. Når du køber flere pakker med de samme dele, stables de ikke! Hvis der købes en pakke nu, får spilleren tidlig adgang til nogle strukturelle dele med indhold. Disse dele bliver tilgængelige omgående efter køb og genudstedes ikke når det tilsvarende niveau opnås.