Crossout — Cleaner Starter Bundle
– Unik pansret bil: "Accomplice", – Våben: tårnkanon "ZS-33 Hulk", tårn "DT Python", – Kabine: "Bear", – Unikt karakterportræt: "Hog", – Unikt klistermærke "Scavengers mærke", – Unik malerbøtte "Crust", – 650 mønter i spillet. – Maks. antal dele øget til 50. Alle i dalen ved, at Scavengers er en del af "Broderskabet" – en militærorganisation, der også omfatter steppeulvene. Derfor er disciplin og et strengt hierarki meget vigtigt for Scar AB’s folk. Men alle karriereveje har en ulempe – de første trin. Hog er netop kommet med i Scavengers, men han har allerede vist sig at være en ansvarlig arbejder i forhold til at finde det brugbart "skrald" og beskytte det mod fjendtlige bander. Scar ville med glæde forfremme den nye, men "han er lige startet med at arbejde her". Det er godt, at Hog er en professionel lejesoldat, som kun er interesseret i sin belønning, og Scavengers betaler altid deres gæld. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 50. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Unikke portrætter giver en glimrende mulighed for at skille sig ud blandt de overlevende. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!