Crossout — Relentless
– Unik pansret bil: "Relentless"; – Ny kabine: "Ajax"; – Våben: plasmaudsender "Prometheus V" (2 stk.); – Nyt hardware: spredningsstabilisator "Synchronizer"; – Bevægelsesdele: forhjul "Claw" (4 stk.); – Hardware: "Power unit"-modul, "Hot red"-motor, "Ammo supply"-ammunition; – Portræt: "Kylo"; – Malerbøtter; – Tidlig adgang til nye strukturelle dele; – Et sæt strukturelle dele; – 1500 mønter i spillet; – Maks. antal dele øget til 50. Der er ikke mange, der kender sandheden om skabelse af "Aegis-Prime" og "Nova"-kabinen. Men ak, historien skrives af vindere. Selvom Tachyon fik al berømmelsen, bukkede Kylo ikke under for fortvivlelse. Han vidste nu med sikkerhed, at menneskeheden ikke værdsætter hans geni. Hans besættelse med videnskaben og ønsket om at overgå Dawn’s Children-forskerne motiverede ham. Kylo forsvandt, isolerede sig selv, og fortsatte med at lave sit perfekte køretøj. Da han hørte rygterne om Lloyds død og Aris' opdukken, vidste han, at hans tid var kommet. Det er tid til at vende tilbage til dalen og gøre krav på sin plads som geniet. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 50. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!