Crossout — Anomalous nomad
– Unik pansret bil: "Anomal nomade"; – Nye bevægelsesdele: "Icarus I" tungt luftpudefartøj (4 stk.); – Nyt hardware: "Hoplit" spredningsstabilisator; – Kabine: "Ermak" tung kabine; – Våben: "Quasar" plasmagevær; – Ekstra hardware: "Colossus" motor, "Gasgen" generator, "KA-1 Discharger" genopladningsbooster, "Ammoreserve" ammunition; – Portræt: "Trent"; – Malerbøtter; – 1500 mønter i spillet; – Tidlig adgang til nye strukturelle dele; – Et sæt strukturelle dele; – Maks. antal dele øget til 70. På et tidspunkt, hvor Dawn’s Children netop havde opdaget stien til Mortuary, var Trent blandt de første, der vovede sig ind i denne zone af anomalier. Han var ingeniør og opdagelsesrejsende og skabte "Conductor", en enhed til at undersøge mystiske fænomener sikkert. Men en af hans ekspeditioner blev til en fælde: Systemet fejlede, og Trent blev låst inde, kun vejledt af mærkelige signaler fra "Conductor". Han snoede sig gennem de anomale kløfter og overlevede kun takket være opdagelsen af vraget af "Blizzard", et orbitalskib gået tabt i det forvrængede rum. Da han havde bjærget det, ombyggede Trent sit køretøj: I stedet for hjul brugte han fragmenter fra jetmotorer og skabte en maskine, der var i stand til at bevæge sig, hvor almindelige biler var ubrugelige. Fartøjets pansring beskyttede ham mod bølger fra anomale. Med dette fartøj kunne han undslippe fælden. Men Trent kunne ikke forlade Mortuarys område. Man siger, han blev dets vogter eller fange. Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 70. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!