Crossout — Spirit Reader
– Unik pansret bil: "Åndelæser" – Kabine: "Manitou" let kabine – Våben: revolver af stor kaliber "Nagual" (2 stk.); – Bevægelsesdele: "Shiv"- og "Shiv ST"-hjul (2 stk. Hver) – Hardware: "Avertissement"-forsvarsmodul, "Harmonisator"-spredningsstabilisator, "Razorback"-motor, "KA-1 Discharger"-genopladningsbooster, "FG Aggregator"-generator, "Ammoreserve"-ammunition – Portræt: "Isi White Bone"; – Malerbøtte: "Stålbelægning" – Dekorationer: "Halogenpandelampe, venstre" og "Halogenpandelampe, højre" – 1500 mønter i spillet – Et sæt strukturelle dele – Maks. antal dele øget til 70. "Ånderne fortalte mig, at liv og død følges ad, og den ene kan ikke eksistere uden den anden. Og kun ved konstant at sætte dig selv på prøve kan du blive stærkere. Men jo mere du hærder dig selv og kommer tættere på ånderne, desto stærkere bliver din sult". Den unikke pansrede bil præsenteret i pakken er kendt for dens perfekte balance mellem våben, kombination af moduler og hastighed i kamp. For at sætte bilen i garagen skal du gå til fanen "Pakker", vælge den ønskede pansrede bil og klikke på knappen "Saml". Når du køber denne pakke, sættes antallet af dele, der kan bruges til at bygge et køretøj op til 70. Bemærk! Overfyldt lager er mulig under visse forhold. At købe pakken giver også tidlig adgang til flere strukturelle dele. Nogle dele er unikke og kan kun eksistere i et enkelt eksemplar. Malerbøtter giver dig mulighed for at gøre din pansrede bil anderledes end de andre. Mønter – er valutaen i spillet, som på markedet bruges til at købe pansrede bildele fra andre overlevende og til at betale for leje af arbejdsbænke til montering af dele. Bemærk! Ved køb af flere pakker, stabler de erhvervede mønter sig op!